Wednesday 22 November 2017

Petefader Forex Trading


Trådforespørsel, VSA, Wyckoff med Petefader. Supply Demand, VSA, Wyckoff med Petefader. Jeg startet denne tråden for å dele min lønnsomme handelsmetode Se videoene i lenken over flere ganger hvis det er nødvendig og virkelig absorbere informasjonen. Det er gyldig. Jeg har tatt konsepter fra Volume Spread Analysis-metoden, Wyckoff-undervisning og enkel teknisk analyse for å lage min egen logiske og repeterbare metode. 12 års skjermtid går langt, og jeg opprettholder et høyt vinnforhold på dette punktet. Hvis du vil spare deg selv tid og tap, lære denne metoden Glem søppelsystemene De jobber ikke De holder deg uvitende om de virkelige markedskreftene. Feil å poste Jeg foretrekker å se komplett analyse i innlegget ditt istedenfor en vag grunn til en handel jeg svarer på spørsmål Jo mer du legger inn, jo mer du kommer deg ut, jeg hjelper ikke lat mennesker, bare de som ser ut til å jobbe for å hjelpe seg selv. Jeg handler live med skjerm del og stemme 3 dager i uken for ca 35 personer Du kan kontakte Petefader på Skype for å bli med på det gratis chatterommet og chatte med handelsfolk som handler med meg og handler med meg, spurte spørsmål. Hva bruker jeg for volum feed Siden IBFX er ute av biz, begynte jeg å bruke Esignal s FX feed Hvis du ikke bruker det, foreslår jeg flere megler demoer å sammenligne volumer. Jeg har ikke tid til å se et 5 min diagram for oppføringer, kan jeg handle denne metoden Ja, bare ved hjelp av 1 timers diagram og samme oppføringsmetode som 5 min er gyldig. Forskjellen er mindre detaljert informasjon er gitt for å vurdere sannsynligheten, og en mindre finjustert oppføring kan bety større stopper mål. Hva skal jeg tenke når jeg ser innlegg i denne tråden som endrer metoden Fokuset bør være på min versjon av VSA Wyckoff-metoden, men jeg prøver ikke å polere tråden, og bare tillate folk å dele det de ønsker, med mindre jeg finner det for mye av en distraksjon. Er det en chatrom Ja, et skype-chatrom for dem interessert i å lære og handle sammen Kontakt Petefader på skype hvis du ønsker å bli med Det er gratis. Hvor får du nyhets - og ferieplanen Forex Calendar Forex Factory. Kan jeg handle når som helst Nei, etter 16ish GMT er oppsettet mindre sannsynlig. å spille ut Asia åpent kan tilby oppsett, men London NY er best. How viktig er trenden. Veldig En skikkelig motetrendshandelen kommer bare etter svært høy, klimaksvolum på riktig sted, eller bevis for akkumulering over tid. Handler går med trenden ikke krever klimaksvolum, og mer aggressive oppføringer er generelt akseptable, for eksempel enkle ND NS, og høyere volum avslag på en counter trend move. Last redigert av petefader 05-02-2015 kl 12 20 AM. Thread Trading Confluence med Petefader. Trading Confluence med Petefader. Her vil jeg vise hvordan jeg bruker noen vanlige verktøy Dette er i tillegg til min bruk av VSA, som kan bli funnet her. Som vi vet, er dette et sannsynlighetsspill Hvis det er en økt sjanse, vil prisen svinge på en supp ordet nivå, vil sjansene øke ytterligere hvis det er konvergerende med en trendlinje osv. Ingenting nytt der Det er stabling av sammenløp for bedre sannsynlighet. Jeg bruker en liste over de tingene jeg har funnet mest nyttige gjennom årene. Noen av de De fleste grunnleggende, men viktige verktøyene vil bli dekket her Når det er kombinert, er det nærmeste jeg har funnet på en krystallkule.1 VSA fase 2 SR og prev srrs 3 50-61 8 fib zone 4 Trend linjer, kanaler, trekanter 5 bølgetall , symmetri 6 dobbelt topp bunn, falsk pause, HS 7 50 EMA 1 time, 4 timer som SR 8 svinger 9 Divergens. Not alle må brukes, spesielt hvis du finner det overveldende For andre vil det være ganske enkelt jeg har brukt nok tid med hverandre at det er den andre naturen å løpe gjennom listen Jeg liker minst 2 for å stille opp, med visse krav. Du vil ofte finne ting som passer sammen som puslespill. Ikke bare 1, men de neste 2 eller 3 mest Sannsynlige svingpunkter kan til og med bli plottet. Riktig oppføring, stopp og mål kan bestemmes Gh denne metoden Jeg vil legge inn diagrammer som viser hvordan jeg bruker alt. Det er detaljer å dekke. For meg, å bli organisert som dette gjør meg mer fokusert. Jeg vil gjerne ferdig i år godt, jeg er sikker på at det også vil være nyttig for andre. Skal den av med dette AU lange oppsettet, 1 timers diagram. Det var i utgangspunktet minst 3 grunner til å kjøpe ved punkt B.1 Fib zone 2 Stopp Volum av laveste pris betyr styrke i bakgrunnsakkumuleringen VSA Fase 3 Prisen hadde gjort 5 bølger ned klarere på 4-timers diagrammet Med en grunnleggende 5-bølgetall-tilnærming, var prisen på grunn av minst 3 korrigerende ABC retracementbølger jeg vil snakke om dette mer. Det var også i utgangspunktet en dobbel bunn for å stoppe bølgen 5, noe som økte sannsynligheten for at det var faktisk enden og ledet etter korrigerende bølger. En ytterligere årsak dukket opp da en trekantbrudd skjedde på den stiplede linjen, bølget C trekant ikke trukket. Så med tiden var prisopptaket der oppe minst 4 grunner før. Mer til å komme. Bidrag og spørsmål er welcome. L ast redigert av petefader 03-26-2014 kl 12 47 AM. Mer til å komme Bidrag og spørsmål er velkommen. Det er bedre å finne ut av markedsfasen med tiden, det vil si asiatisk sesjon er Acc Dist-fasen, så vil London ta stopper før merking opp, men dette vil ikke skje før det er nok Acc Disc, men du vil alle vite det på denne tråden. Selvfølgelig, sier det selvfølgelig. 50-61 8 Fibsoner, du må se litt lenger opp til 80, du har det helt riktig når du sier at du aldri handler inn i en 61 8-sone, men du må fortsatt være på jakt etter oppføringer ut til 80, 70 er det søte stedet. Tend linjer, kanaler, trekanter, ja, vel, ok, hvis du må . Ellers er Elliot Wave altfor datert for å være av reell bruk på lang sikt i Forex trading, det ser ut, men det er ikke pålitelig nok, og det er det ikke hyppig nok, men markedssymmetri er et mye bedre potensial, det er den trange versjonen av EW. Double Tops, ja ok. Fake Break - Helt avgjørende, det har blitt kalt Judas Swing, og ti ming av dagen må tas i betraktning. Pivots - flott for sammenløp, vil du kanskje legge Traders Trinity til det, fremhever sammenheng veldig bra. Divergens - pah, huh det eksisterer ikke, det er ikke noe sånt som divergens, det sa total feil, fullstendig søppel, men jeg har blitt overbevist om å ha denne tingen på diagrammene min kalt en oscillator ting på bunnen med tilsvarende linjer på høyt lavt og høyt lavt av diagrammet, når en linje går opp og den andre går ned du har divergens Jeg tror ikke et ord av det. For å lære en handelsplanstrategi, sier jeg bare noen gang å holde fast ved ett par, 2 i det meste. Noen av de ovennevnte er fakta, andre er meninger, jeg vil la dere få å finne ut which. Originally Postet av purplepatchforex. Divergence - pah, huh det eksisterer ikke, det er ikke slikt divergens, det er total feil, fullstendig søppel, men jeg har blitt overbevist om å ha denne tingen på diagrammene mine kalt en oscillator ting på bunn med tilsvarende linjer på th e høyt lavt og høyt lavt av diagrammet, når en linje går opp og den andre går ned, har du divergens jeg tror ikke et ord av det. Jeg har gjort en forferdelig masse penger som handler med en dystert enkel liten MACD divergens pris handling mønster gjennom årene. Og hva var formålet med resten av innlegget ditt, er jeg ikke enig med de fleste strategidypene jeg ser i denne delen av forumet, men med mindre det er bare blatant pandering, eller helt skadelig, er det ikke mitt sted å være enig, uenig eller skyte ned ideer Denne tråden var heller ikke. Noen ganger er meninger bedre oppbevart til ens eget. Sist redigert av Master Tang 08-27-2012 kl. 04 14 AM. Originally Posted by purplepatchforex. Fake Break - Absolutely avgjørende, det har blitt kalt Judas Swing, og timing av dagen må tas i betraktning. Variasjoner - flott for sammenløp, kan du legge til Traders Trinity til det, fremhever sammenheng veldig bra. Divergens - pah, huh det eksisterer ikke der Det er ikke noe som divergens, det er totalt feil, kompl ete søppel, men jeg har blitt overbevist om å ha denne tingen på diagrammene min kalt en oscillator ting på bunnen med tilsvarende linjer på høyt lavt og høyt nivå av diagrammet, når en linje går opp og den andre går ned, har du divergens Jeg tror ikke et ord av det. For å lære en handelsplanstrategi, sier jeg bare noen gang å holde fast ved ett par, 2 i det meste. Noen av de ovennevnte er fakta, andre er meninger, jeg vil forlate dere for å finne ut hvilke. ser du er nå en stor fan av IKT, akkurat som du pleide å være av Pete s VSA for en stund siden, jeg lurer på hvorfor du sluttet å legge ut på Pete s vsa-tråd og hoppet på IKT-båndvognen coz jeg likte virkelig dine bidrag så langt jeg kan si VSA er fortsatt en solid, robust og pålitelig strategi, bare vent for Sept å synke inn slik at normalcy returnerer og vi får gode oppsett som vanlig. Basiskennis van een trader. Wat moet je kennen om een ​​goede handelaar te worden. Een goede handelaar worden er en læringsprosess En trader må ha en grunnleggende forståelse, komplettert med e rvaring. Tot de basiskennis hører. Met hva produktet har CFD s av Kontrakter for Difference er populære handelsinstrumenter og populær hos nybegynnere og erfarne forhandlere. I rubrikken Handel med CFD er alt om dette investeringsinstrument. Moneymanagement og risikostyring. Risikostyring av pengeforvaltning er avgjørende for te slagen als trader Hans penger er etter hans arbeidskapital Hvor mye risiko tar Hvor mye gir du å sette inn Hvor stoppestedet Med svarene på disse spørsmålene beskytter du gevinster og din handelskapital og begrenser dine tap. Teknisk analyse hjelper til med å treffe sine investeringsbeslutninger Hva er den trenden Lang av kort håndtering Hvilke signaler av hvilke indikatorer som brukes Hvilke lærerutviklinger Hele informasjonen kan leses ut fra indikatorene Interessante verktøy er AutoChartist og WHS Techscan AutoChartist skanner automatisk på koerspatroner og WHS Techscan skanner hver kveld på tekniske signaler på omtrent alle beurzen. Een handelsstrategi og utvikle. En trader utvikler og test en tradingstrategie eller bedre flere tradingstrategier. Hva må en god strategi oppfylle Hvordan en strategi backtests Den rubrikken Strategier utvikler som MACD 1 strategi og Triple Screen strategi viser ved hjelp av diverse enkle handelsstrategier hvordan en trader en strategi bygger og hva de aktuelle punktene er. Kunnskap fra handelsplatformen. En næringsdrivende må ha sitt handelsplatform godt underlagt. Diverse typer bestillinger gjør det mulig å markedsføre det. Det er påkrevd å praktisere på en demo plattform. Med en demo plattform kan du gratis med realtime kursene dine strategier utvikle og bruke og dermed oppleve erfaring Den gratis demo plattformen WHS NanoTrader kan du laste ned og installere her. Oppgradering av oppbygging er også viktig Lær allerede via gratis online kurs. Nanotrader Free14 dagers prøveproblemer. Oppdag gratis WHS NanoTrader Det handelsstedet er spesielt egnet for begynnelse og erfaring N forhandlere. Handel i realtid på indekser, råvarer og valuta Mer enn 100 indikatorer Finn ut WHS Techscan, som handler om handel. Gjennomgå Besøksside. Ledig diskusjon. Gjør en levende diskusjon av på vårt forum. profil levert av AndyL, 31 januar 2016. Velkommen til VSA Syndicate Mitt navn er Andrew, og jeg er en vellykket forex og aksjehandler. Jeg er grunnlegger av VSA Syndicate og Trading Coach. Det er så mange forhandlere online i disse dager som prøver og selger deg deres Holy Grail Trading System, men faktum er at de bare svindler deg og selger deg søppel fordi de ikke kan tjene penger på handel. Jeg selger VSA Syndicate fordi jeg legger tid til å lære deg hvordan jeg handler lønnsomt, og jeg gir deg handel varsler i chatterommet mitt, slik at du har et livs bevis fra en lønnsom handelsmann. I motsetning til 99 9 av nettstedene som selger lignende produkter eller tjenester på nettet, betaler du kun engangsavgift. Det er ingen tilbakebetalinger. Du betaler bare for min tid til lære deg og for LIVETID tilgang til alt VSA Syndicate har å tilby. Du vil ikke finne en bedre avtale online for noe som egentlig virker. Følg handlingene mine i chatterommet, og jeg skal lære deg hvordan du kan finne dine egne forex - og aksjehandler og nev det må stole på noen andre igjen VSA Syndicate kan endre din fremtid. Forex Trading. Jeg har ingen ord, men det er et eksempel. Prøv å laste indikator på Multi Renko Driverv1 00 og Multi Renko Driverv1 03 I 1 0 linje vises riktig Dette er det jeg kaller Tidsfølsomt Jeg tror et slikt eksempel vil du forstå hva jeg mener Beklager for min engelsk, på russisk, forklarer jeg meg tydeligere Petefader Forex Trading volatilitet aksjehandel strategier Lær om de beste Forex Trading Strategies Arbeidet med Multi Renko 1 00 og 1 03 er helt forskjellige. Min tidligere erfaring forteller meg alltid at et grunnleggende system er måten å gå mange takk på. Juan PS vet du om Sophos fortsatt planlegger å legge inn i dette forumet Jeg vet at denne forespørselen ikke er etter tema, men du re virkelig kommer til. Jeg vet at i dag Renko driver BDMmultirenkodriverv1 03 har ingen referanse til tid Alle mine indikatorer, som har en tilkobling med tiden - virker ikke Forex Factory gir informasjon til profe ssional forex handelsfolk lynrask forex nyheter bunnløs forex forum kjendis-pålitelig forex kalender aggregat Petefader Forex Trading konveksitetsjustering formel for euro dollar futures trading strategier Dag siden Forex Factory gir informasjon til profesjonelle forex handelsfolk lyn-rask etrade opsjoner konto krav petefader forex fabrikk FOREX Trading Strategies That Work Forklart - Med PETEFADER Forex Trading Strategies for nybegynnere videoopplæring Bedre hold deg til 1 00 og hold øye med indiene Renko Multi Faker hvordan kommer jeg opp med det vil bare ha en brannknap Bare i morges tenkte jeg av å gå lenge DB venter på innkreving eller bail-out Lær om de beste Forex Trading Strategiene I bildet har jeg ingen ord, men det er et eksempel. Prøv å laste indikatoren på Multi Renko Driverv1 00 og Multi Renko Driverv1 03 I 1 0 Linjen vises riktig Dette er hva jeg kaller Tidsfølsomt Jeg tror et slikt eksempel vil du forstå hva jeg mener. Med 1 00 du vil Jeg kommer til slutt tom for historikkrommet, og systemet vil stoppe eller gi falsk informasjon. Petefader Forex Trading Arrggg f Var bare opptatt i vakre, lange trender, opptatt bransjer, vel jeg klikket Basket TP i stedet for Basket SL Arrggg f Var bare opptatt i en vakker, lang trend innhente handler godt jeg klikket Basket TP i stedet for Basket SL Det vil skape historie og deretter gå tilbake til startpunktet og sette renko-stoler klar avhengig av tidsrammen du er ruinng den på og på brannknappen late som det er ny bar og skriv renko-stolpene og sett inn en ny sats klar for neste brann For sent cara bermain forex dengan aman Ville ha kjøpt meg en ny Maserati Fordi det var siste gang jeg har renko-barer skrevet med glatt PS Dette er handelsselskaper eller meglere Express Day siden Forex Factory gir informasjon til profesjonelle forex-aktører lynrask E-handel opsjoner konto krav Petefader Forex fabrikk Hvordan interesser påvirker Forex trading ULTIMATE GUIDE om hvordan du kan handle mindre og m ake mer Bolsa De Valores De Tipos De Cambio Hoy Uruguay Lær om de beste Forex Trading Strategies Hvis noen av dine indies bruker baren åpen og nærme, vil det mislykkes, uansett. Ved å bruke det samme utgangspunktet som et vanlig renko-diagram, i stedet for å lese bakover, kan du sammenligne diagrammer Til sent utslippshandelssystem Japan ville ha kjøpt meg en ny Maserati Det skriver ut antall barer det skriver i ekspertloggen Mitt problem er at jeg ikke vet teknikkens tilnærming Sophos bruker til å inkorporere grunnleggende for et system som promaryen bekreftelse Jeg m i håndboken min bruker for øyeblikket driveren din For eksempel jobber du ikke med nivåer, nyheter, informasjon om innendørs utendørs bestillinger Petefader Forex Trading Day Turn of Forex Hvis mulig, vennligst lag en versjon som har en forbindelse med tiden Petefader Forex Trading 1 03 har ikke det problemet, men kan ikke fungere i sanntid Forex Factory gir informasjon til profesjonelle forexhandlere handelsindikatorer topp ti forex trading strategier petefader forex Brokers Baravstanden i v1 00 er ett sekund bare for å ha avstand og hadde ingenting å gjøre med sanntid. Det vil skape historie og deretter gå tilbake til startpunktet og sette renko-stoler klar avhengig av tidsrammen du er ruinng den på og på brannknappen, la den være ny bar og skriv renko-stolpene og sett inn en ny sats klar for neste brann. Hvis du har bull H1-lys 1, vil du ha lengre tyrbølge ved neste stearinlys 2 fordi lukk den høyere enn forrige stearinlys 1 PS Virkelig stearinlys 1 og stearinlys 2 er ett lys før Bare i morges tenkte jeg på å gå lenge DB venter på en innkreving eller bail-out. Hei EZcurrency, jeg heter Juan og jeg har vært trading siden 1998 Petefader Forex Trading Basket TP var fortsatt på 0 0 og jeg var langt over det morsomme 0 0 i Basket SL vant t arbeide det bare ignorerer det, men i TP det fungerer Basket TP var fortsatt på 0 0 og jeg var langt over det morsomme 0 0 i Basket SL vant t arbeid det ignorerer det bare, men i TP virker det å bruke samme startpunkt som th E begynnelsen av historien, barene skal være det samme hvis du ser helt tilbake på samme kart. Jeg vil begynne å teste bryteren i neste ukes marked, åpen på grunn av tysk bankferie, det kan være en fin flat periode hvis DB ikke kollapser eller har en massiv innkassering på mandag jeg lanserte MT4 og glatt renko skaper ikke ny historie Gamle renko fungerer perfekt Jeg tror at problemet kan være ved buffer Invertir En Forex Futuro Hele punktet i renko er at det ikke er tidsbasert, men størrelsen bevegelsesbasert Sannsynligvis 3 vil hoppe over utgangssignaler på grunn av multi bar-modus Jeg vil starte testing av bryteren i neste ukes marked åpent på grunn av tysk bankferie, det kan være en fin flat periode hvis DB ikke kollapser eller har en massiv innkreving på mandag Renko Multi Faker hvordan kommer jeg opp med det vil bare ha en brannknapp Jeg skjønner likevel det samme diagrammet med M1 for å ha støy som flått og sammenligne hvert glatt lys med alt det M1 lysene blokerer samtidig for å se mer optimal måte å forutse signaler Noe er ikke klart her Det skriver ut antall barer det skriver i ekspertene, logger Forex Når du utfører konverteringsoperasjoner Det Fordi det var siste gang jeg har renko-stavene skrevet med glatt PS Dette er verste. Postnavigasjon. Recent Posts. Original text.

No comments:

Post a Comment