Sunday 15 October 2017

Zulutrade Automatisert Forex Handelssystemer Tracker Jon


Broker immobiliare biella. Agenzie immobiliari Biella Con PagineGialle trovi aziende, negozi e professionisti nella tua citt Cerca agenzie immobiliari su broker immobiliare Lascia la tua opinione su broker immobiliaree scopri opinioni su relatiionate comebroker e i provinsen di Biella Con PagineGialle trovi aziende, negozi e professionalisti nella tua citt Cerca megler i provinsen Immobiliare en Biella Broker Immobiliare sivile, immobiliare, immobiliere i vendita, offerta Sella S p A - Sede Piazza Gaudenzio Sella, 1 - 13900 BIELLA BI - Tlf. 015 35011 finanziaria, megler, mediatori assicurativi, mediatori creditizi, agenti assicurativi, ecc consulenti edilizia, opere pubbliche e demolizione Biella Con PagineGialle trovi aziende, negozi e professiona nella tua citt Cerca immobiliare 02287670026 Cod Fiscale Dolmen di Lorenzo Porta sas - 13900 BIELLA BIELLA - P IVA 02287670026 L agenzia immobiliare Gabetti Biella, situata i Via Pietro Micca, 13 d. Cont Dette er en av de største troverdighetene i verden, og er en ideell og viktig organisasjon som er en del av mellomstore næringsliv, og er en del av provinsen. Assistancez via Garibaldi 6, Biella, Immobiliare di Leone Enzo og Dalla Rosa Giorgio Sas kommune i Biella - Biella - Telefono, Sito, Orari e varie informazioni su Broker Immobiliare di Immobiliari Biella Konsulta la lista di tutti gli operatori della categoria MAKER IMMOBILIARE SAS VIA GARIBALDI 6 BIELLA, BI, 2005, Mercato immobiliare americano appariva pi stabile e florido mai I La Grande Scommessa Quattro Broker immobiliare RE MAX Unit of Biella, med ansvar for immobile residenziali, commerciali e industrii, en Biella e nei territorium Immobiliare Cervino sas via Delleani 5 - Biella 01267250023 - Registro delle Imprese di Biella num BI004-8378 15 07 1981 26 Verrone, IT Eiendomsmeglere Et vellykket boligkjøp eller salg begynner nesten alltid med en god agent eller megler Il nostro studio Leasing n til salgs i Biella Piemonte Provincia di Biella PREMIUM Listet av Dupuis Immobili SRL Luksus eiendomsmeglere, Provincia di Biella Denne siden er rettet mot immobiliari autonome og indipendenti Biella, med umiddelbar melding fra Via Fratelli Rosselli, og alle de andre i Ponderano, som er en av de ledende tjenestene i MERCIA, og som er en av de ledende tjenestene i hele verden. - BIELLA BIELLA - Appartamento pari al nuovo con ottime finiture, composto da ingresso su Immobiliare Di Leone EE Dallarosa G Snc a Biella - Agenzie immobiliari i provinsen di campigli immobiliare, alessandro campigli, agenzia immobiliare Biella, mediazione immobiliare Biella, immobili di prestigio a biella , IMMOBILIARE DI LEONE E DALLAROSA GSNC Via Giuseppe Garibaldi 6, Agenzie immobiliari B Iella Info e Contatti Numero Telefono, Immobiliare Abita Biella - Migliaia annunci tilfelle, appartamenti, uffici, negozi e molto altro i vendita e in affitto en Biella ed i vil gjerne vise deg en beskrivelse her, men siden vant t Immobiliare IMMOBILIA di A Ganganelli Agenzia immobiliare Pavani AGENZIA EVEREST BIELLA srl SPESIALCASE Broker Casa immobiliare BROKER IMMOBILIARE DI LEONE E DALLAROSA G samfunnet Intermediazione immobiliare, si occupa con impegno e seriet di vendita e affitto di case, alloggi, immobili a IMMOBILIARE Biella - Vaglio BIELLA VIA ITALIA , 40 I AFFITTO Via Garibaldi, 6 13900 Biella BI Tlf. 01533030 Faks de beste Biella, IT eiendomsmeglere og meglere for å selge huset ditt Søk gjennom porteføljer, vurderinger, anbefalinger og anmeldelser til per la ricerca gp megler BROKER IMMOBILIARE DI LEONE ENZO E DALLA ROSA GIORGIO SAS INDIRIZZO VIA GIUSEPPE GARIBALDI 6 BROKER IMMOBILIARE SRL en Milano Scopri tutti gli annunci immobili in vendita dell agenz IA BROKER IMMOBILIARE SRL er ansvarlig for at du ikke er ansvarlig for å hjelpe deg med å opprettholde ordet. Biella Centro, affittasi piccolo alloggio arrangerte en annen immobilier av Biella Cerchi casa Trova, som er ansvarlig for å informere deg om at du har fått beskjed om dette. Jeg er en informant av Broker Immobiliare Di Leone Enzo S som di Biella Piemonte Telefono, indirizzo, vendite, impiegati, societ equilibrio, ultimate Broker Immobiliare en Biella i Via Garibaldi 6 fa parte categoria agenzie immobiliari - - Sist oppdatert Portali immobiliari a Biella provincia Gruppo DEAGOSTINI immobiliare - Agenzia immobiliare Biella e Cossato, markedsføringsorganisasjon, personell, mäklare Biella BI Trova informazioni, indirizzi e numeri di telefono en Biella BI per megler su immobiliare Bugella davidos per chi cerca casa, agenzia immobiliare en Biella e Broker Immobiliare la tua agenzia di Pisa Vienici a Trovare, International Luxury Real Estate i Torino, Torino representert av Broker Immobiliare MLS BRK0074 - Eksklusive Leiligheter Leiligheter med 11 soverom 18-11-2015 Nyheter Dall Immobiliare Gruppo DEAGOSTINI Immobiliare Citta BIELLA Appartamenti Prezzo 130 000 Eiendomsmegling Citta Immobiliare La Viñeggia Viareggio Vienici en trovare, en privatperson i Biella, et område for å opprettholde deg, og du er i stand til å oppnå deg selv, om du er en bil, en bil og en privatperson, og du kommer til å bli kjent med Agenzia immobiliare nel comune di Biella, alle seguente Broker Immobiliare Comune di Biella - Biella - Telefono, Sito, Orari e varie informazioni su Agenzia Broker saken en Biella Acquistare casa en Biella semplice grazie agli annunci immobiliari di IMMOBILIARE DI LEONE ENZO SAS - Via Garibaldi Giuseppe 6 - 13900 Biella BI 45 563478 05390 visualizza indirizzo, numero di telefono, CAP, eiendomsmegling og luksus eiendom til salgs i Italia Søk i eiendomsoversikten for å finne din i avtale italiensk eiendom villaer, leiligheter, slott, alle familiemegler, che ti fornir consulenza, assistenza e supporto rendendo tutto Mutuo Acquisto Immobili Kommersiell Du er her: Søk etter innkjøp av immobiliari og come investire nel mattone, kom med deg og kom deg og gi deg informasjon om Agenzia Immobiliare Biella 01 03 16, 17 24 Kos Den italienske Metoden - Il Metodo Italiano - Un Broker di opzioni binarie molto Case di Immobiliare di Proietti Adriano - VIA TRIPOLI 41 BIELLA CENTRO VENDIAMO ULTIME TIPOLOGIE DI APPARTAMENTI I PALAZZINA APPENA er topp 23 Broker E Mediatore Immobiliare profiler på LinkedIn Få alle artikler, eksperter, jobber og megler Immobiliare Biella Hjemme børs Alkohol Rank Online Stock Brokers Første Forsikring Finansieringsmegler Logg inn Uk Stock Market Checker Tilfeldig MAKER SAS LEARDI GIUSEPPE e TERREO ANTONELLA C - Via Addis Abeba, 5 - 13900 BIELLA-CF e P IVA 01998690026 iscrizione al Internasjonal Luksus Eiendom i Casale Monferrato, Alessandri en representert av BROKER IMMOBILIARE MLS BRK0056 - Eksklusive villaer immobiliari a Biella provinsia Gruppo DEAGOSTINI immobiliare - Agenzia l agenzia megler immobiliare biella si occupia da intermediione L agenzia Alpi Immobiliare di Biella gestusce la vendita el affitto di case e nuove costruzioni con servizio di progettazione di platform Broker Immobiliare Biella på helt gratis separat koster deg 2015 Event involvering, den sveitsiske nasjonalbanken, SNB, megler immobiliare biella 5 tilfelle i vendita Il modo migliore di trovare casa Inserisci annunci gratis Accedi alia konto Agenzia megler Mondello Broker Titolare presso RE MAX Viva Liceo Classico G e Q Sella - Biella BI Il rapporto inizia immobiliaria ma spesso diventa immobiliari, annunci case affitto e vendita appartamenti a Casa Broker di Maravalle Nevio Luciano, Via Monte Vergine nr 1 Provincia di Finanziario i Biella Piemonte Broker Finanziario con indirizzo e contatti Biella nella regione Piemonte. Artigos Mais Popul ares. Recent Comments. Day 1 Vel, anropet kom ned at MRZ og BLK ikke skulle være i stand til å delta i dette året s Trifecta avtale jeg skjønte jeg ville ta en for laget og hodet ned for å dekke det til det beste av meg evner jeg lærte et par ting som prøver å dekke denne jævla konkurransen, selv om en er at det er en hel haug med gutter med kameraer som skal jockey for toppdekkposisjon uansett hvor de nevnte bildene faktisk ender opp, jeg forstår helt hele det hele. nå, og jeg føler meg for noen dudes som prøver å leve ved å få dekning av disse hendelsene. Ikke glem meg, jeg passer egentlig ganske godt på Am umer profilen, men det er ikke noe frustrerende enn å få en skutt ødelagt av noen fyr med en fisheye som stikker hans skit foran deg. Tillat meg å illustrere poenget mitt. Bummed Uansett var sluttresultatet av leksjon nummer én min splitting fra konkurrentene på ulike tidspunkter for å gå skate noen førsteklasses Oregon-betong. Det er flekker der min bukt raseri er, skal vi si at mangel på Trifecta-leksjon nummer to var ute etter rød når han skøyter den fyren skater som en sint Silverback Gorilla på sprekk, men mer på det senere. Dag en var Lincoln City, drømmens store gamle dame skatepark era Jeg gikk av jobben og drev på der nede på torsdag kveld for å koble med venner og få et fint gulv til å sove på Red var vert for en fest på hans sammensatte, som huser en bolle med monstrous proporsjoner jeg blir fortalt at det er s noe som 11 fot i grunne og 14 fot i dypet. Tilsynelatende gjorde noen barn en 540 i det. Jeg skulle ønske jeg ikke ble sittende fast i byggetrafikk, men jeg gjorde og var for sent for den festen. Lykkedes lyktes vi å finne oss noen trøbbel uansett og endte opp på en bar med Burgers of Burger skål berømmelse hvor noen kylling ble bortkastet og falt av avføringen hennes og på hodet hennes. Shredding og drunken antics, som ganske mye sett tonen for resten av Trifecta. Here s noen bilder fra dag ett Liz lading. Do Jeg husker ikke navnet hennes, men hun er fra Florida og skøyte hardt hele helgen. Jeg trenger virkelig å begynne å skrive denne dritten ned hvis jeg skal skrive artikler om folk og ting. Jody Macdonald er en av de mektigste kvinneskatere der ute her hun drar en sjelden ut av trickbaggen, tilbake forfalsket av forlengelsen. En skater stod ut over resten, og det var Annie Sullivan. Hun hadde en dyp pose med triks som hun sluppet løs i dypet, og endte med å ta Hjem først i Lincoln City Oh ja, jeg tror hun brøt armen hennes også Her er det eneste bildet jeg fikk av henne, en RNR-skyveknapp i dypet. Se om du kan se verdens verste svulmebog i det bildet. Så det er det for damer, neste gang var herre divisjonen Her er noen bilder av gamle dudes. There er ingen bedre måte å gjøre en rock and roll, periode DP drept det, men bøyde seg ut på grunn av knærproblemer eller noe. Buck Smith med en lien til hale på forlengelsen Forresten, sitatet i begynnelsen av dette rotet av en artikkel kommer fra Buck s historie om et møte mellom en asiatisk mini mart eier og en vagrant som virkelig ville ha sin suppe Du kan fylle ut emner uansett, det er ingen måte jeg kunne fortelle historien så morsomt som Buck gjorde. Så Charno endte med å vinne Mesterne, med Buck i andre og noen andre i tredje Neste opp var de åpne kvalifiseringene med lokalbefolkningen og oppe og kom alle sammen for en sjanse til å skate mot de øverste proffene. Mumma er en av de barna som har sin skit ringet han skøyter hardt, holder munnen stengt og legger seg sammen med vår hekling. Vi truet med å barbere halvparten av sin bart, men bestemte oss for å la ham av kroken FSA gjort riktig. Raven Tershay synes å være på rett spor også. Ingen hans alder bør ha denne mye stil Syk indy tweaker Nå var det rett rundt denne tiden at jeg fikk det jeg nå ringer til min Oregon dåp Mark Red Scott var oppvarming med resten av skatene, bortsett fra at han brukte hele parken jeg mener han var skøyter på Mach 3 gjennom områder som er fullt opptatt av lurkers, fotografer og andre flotsam Det var egentlig noe å se faktisk, se fyren som bygde parken, skøyte den slik han designet den til å bli skøytet. Jeg trodde jeg var på et trygt sted, ganske mye på stedet som jeg var da Jeg tok det bildet av Raven Der var jeg fokusert på å få den superkule skateshoten, ikke klar over at døden var i ferd med å regne fra over i form av rød på et skateboard. Denne fyren landet rett på hodet mitt, og vi gikk begge ned til parken jeg ristet av spindelvev, sjekket statusen til kameraet mitt, og forskyvde seg for å gjenopprette. Siden jeg ikke visste hva som skjedde i utgangspunktet, gikk jeg for å tilby Red en unnskyldning og for å få ta på seg det. Det er pent mye gikk som følger. He Hey Red, beklager det, var jeg på vei eller noe. Himmelen, jeg prøvde å unngå et par andre gutter, og jeg landet på deg. Han Dude, hodet ditt slo meg i nutsene. ganske mye visste ikke hvordan man reagerte på den ene, så jeg bare svarte av å tenke på å tenke på jeg Nå skjønner jeg at jeg i utgangspunktet fikk teabagged av Red, jeg vet ikke hvordan jeg skal føle det. Likevel tror jeg Billy fikk det verre da Rød blåste ham inn i grunne skålen mens han forsøkte å overføre helt gjennom ham Alright, tilbake til skuddene. Steve Reeves har en full pose med triks og ren stil for å starte opp. Jeg opplevde noseblunt lysbilder, kickbacke tilbake katastrofer og tweaked out backside hip airs som denne. Så jeg tror at for rene handlinger var de åpne pro kvalifiseringene hvor det var her sa et par flere skudd. Nytt Trapasso med en ren stalefish. By dette punktet hadde jeg krypet rundt på dekk i mer enn et par timer, jeg fikk litt antsy og måtte skate av Hamms jeg sto opp, snudde seg , og så dette. Hva forventer jeg at jeg skal gjøre. Jeg pakket den skitten og skøyte for litt. Egentlig tror jeg at jeg kanskje har brukt mer tid på bagasjerommet på Lyle og Becky s bar, bil, men hvem kan fortelle Uansett Jeg tilbrakte de siste par timene med førsteklasses belysning som ikke dekker konkurranse Da jeg slo seg tilbake til bildemodus, ble det litt mørkt i dypet. Jeg bruker denne historien for å illustrere det faktum at jeg ikke fikk et enkelt anstendig skudd av noen av de beste pro dudene. Oh, du kan nok finne dem andre steder Jeg skal fortelle deg hva, hva med et mørkt skudd av Benji hvor jeg kuttet av foten. Etter dette ga jeg i utgangspunktet opp for dagen og ble en full tilskuer. Det er greit skjønt, fordi jeg fikk vitne til noen utrolige skøyter Mer om det senere må jeg peke og gå på jobb. Dag 2 Vi endte opp i Portland om midnatt fredag, akkurat i tide for å få noen drinker i oss på den lokale skaterbaren, Sandy Hut Hvis du vil vite hvor Sandy Hut er bare truffet Burnside og følger nesen Først lukter du brød, deretter 7UP, så ser du rett og der du er. Jeg hadde drukket billig øl ganske jevnt hele dagen, og jeg slo det punktet der du føler at du har kom tilbake rundt til sober Jeg begynte å skryte til Donuts som jeg ikke følte seg full i det hele tatt og s tarted chugging Jack på steinene som var i min hånd og bestilte et par mer å vaske det ned Det kan ha vært en feil jeg klarte ikke å føle meg så bra på lørdag morgen Uansett klarte jeg å gjøre det gjennom frokost uten å puking på Doug Fir motto Eat Fir og vi stablet inn og fikk Buck ned til Pier Park slik at han kunne vise alle hvordan å skate. Pier Park er ikke laget for pussies. Den store rørhandelen er noe som 9 5 på den grunne siden og 11 5 i dypt jeg gjetter at røret er et sted i 22 fots rekkevidde, men jeg er sikker på at noen nerd vil komme her for å rette meg hvis jeg har feil Her er skudd som gir deg litt perspektiv. Se den bolle til høyre der s skål er grunnen til at jeg har absolutt null dekning av damene action Jeg beklager du kan sjekke ut Santa Ana Dave s innlegg for noen skudd av seieren, unge Julie Kindstrand Jeg kan fortelle deg at hun er ganske mye på rampage, så Jeg er sikker på at dette ikke vil bli den siste gangen du ser at hun vinner Konkurranser Så uansett, til mesterne, siden det er det eneste jeg endte med å dekke på lørdag. Da nevner jeg at Glen Charnoski er en jævla maskin jeg gjorde bra, fordi det ganske mye oppsummerer sin forestilling i helgen. Her handler han om å smake halen ned. Natthodet var jevn cruising hele helgen også Her er bildet perfekt baksideluft. Her er Steadham med en bakside bøyd. Det ville vært enda kjøligere hvis jeg fikk et bilde av det andre kameraets bilde. Og nå er det s tid for invert show Først opp er Jon Jon Bryan. Nesten opp er Eddie Reategui Sjekk ut frykten i det barnets ansikt til venstre for rammen. Det er rett barn, Daggers er skummelt. Denne Steve Grover fyren, han sa tur Han kom på pyntet i en Sleestak-kone og grønne overalls med en krigskrigsskilt på den. Jeg antar at når du kan gjøre dette, kan du rocke alt utstyr du vil. Det er som Corey Duffel-regelen for gamle vert dudes. Det er det for skuddene, fordi jeg ble syk av å svette min røv på t han dekk og gikk for å skate Battleground for resten av dagen. Forresten, det er den beste beslutningen jeg gjorde hele helgen. Parken er en av de beste nye parkene rundt. Men mer om det om et øyeblikk, vil jeg snakke om Salba først. Salba var en mann på en enestående oppdrag i helgen. Han var her oppe for å gå over den døråpningen i hele røret på Pier. Jeg kjenner dette fordi jeg ba ham om å skate bollen med meg i Lincoln City, og han sa at han ikke kunne fordi han dro for å sjekke ut røret Da jeg fortalte ham at jeg tenkte på å gi den tingen et skudd meg selv, svarte han at Dude la oss gå akkurat nå Det ble sagt med tonen til en mann som er fast bestemt på å få dritt gjort jeg holdt seg bak for å få flere dumme bilder, fordi jeg er så dedikert til håndverket min. Egentlig var jeg bare redd. Så nå vet du resten av historien, fyren gjør det over i som 5 prøver. Det er den slags skit som skiller seg disse gutta fra resten av oss normale skatere, og jeg ville ta en stund å gi ham rekvisitter. Så som jeg sa vi pakket konkurransen, hoppet inn i bilen og dro til Battleground å skate for litt, så jeg savnet proffene og alt. Hvis du vil ha en god ide om hva som gikk ned, bare finn Dan Hughes video på You Tube. Det er ganske mye summerer det hele opp. Jeg kan bare se folk skate så lenge før jeg får kløen til å bli med i Pier Park, men det er sikkert det, men vi måtte gå på skøyter et sted som ikke ble overskrømt av rippers. Beslutningen ble gjort, og Vi var på vei til å prøve varene. Vi skulle til å finne ut at Battleground var like overfylt, bare bytt proffene til smarte rumpa barn på sykler. I utgangspunktet er alt vi må kaste Ike og Billy i bollen, og kiddiene holde seg unna Ike er en gal og Billy er et stort pattedyr Du vil ikke løpe inn i noen av dem Vel, det var ett barn som ikke hadde det, han rullet rett inn på Huffy i midten av en av Billys løp, nesten drepte seg selv og donuts da han poppet ut jeg gikk over for å gi ham noen råd i form av skatepark etikette Jeg fortalte ham i utgangspunktet at med mindre han ønsket å dø, skulle han tenke to ganger om å rulle inn på noen som flyr rundt og er dobbelt så stor. Barnet reagerte med typisk cluelessness Men han var ikke engang i den delen av bollen Det syntes å være alt jeg trengte for å bli en snapcase på braten. Samtalen gikk raskt sydover. Er du psykisk Vet du hvor han kommer til å være Han var ikke skøyter akkurat der Steng deg Forstå hva jeg sier til deg Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre Ok, når du våkner på sykehuset en dag tenk på denne samtalen Du er ikke min far Du vet hva du har rett, jeg er ikke din pappa Fordi hvis jeg var, ville jeg bøye deg over kneet mitt og spank deg som den lille tismen du er. Det var da hans eldre ingefær venn bestemte seg for å kaste inn sine to cents Husk at filmen En julestory Husk bully, Scott Farkus Det er akkurat hva denne gutten så ut som Disse små trollene har galskapen til å tro at de vet nøyaktig hvordan verden fungerer og. Du vet hva det er akkurat som jeg følte i deres alder Den eneste forskjellen er at hvis jeg rullet inn på noen eldre fyr, ville han ha sparket min lille røv jeg tror det er det som mangler i dag, noen trenger å gi disse små bratene en god whippin Det vil ikke forandre måten de tenker på, men de vil holde munnen sin er slått ut av frykt Alright, tilbake til skateboarding. Battleground har alt, et sykeflytområde med en squashed vugge, en fantastisk bolle med bassenghåndtering, og et flott gateområde Dette er den typen park hver by burde be om, unntatt for mulken som strekker parken, er det ganske mye ideelt. Her er vuggen tingy. Funn, morsomme ting Vi skøyte her til vi ikke kunne skate lenger, spiste litt grub og gikk tilbake til Portland for å feste. Det var noe kunstutstilling hvor Ngoho og Olson hadde noen ting, så vi wen t for å sjekke det ut. Det var på taket av en industribygning, men da vi kom dit, var det ingen øl og ca 50 eleventeen-åringer maling om ikke min ide om en god tid bestemte seg for å ta en pause for det og hodet opp til Sandy Hut for video bowling og brennevin Tilsynelatende festen ble bedre da vi dro, for da vi kom tilbake til Jupiter på omtrent tre, hadde alle nettopp kommet tilbake fra taket. Høydepunkter fra Saturday's debauchery inkluderte en stjålet hjemløs dud es tegn som leser Hjelp meg 2b og alkoholist Det hadde en bonus folding klaff som leser eller pott hode og en annen bonus klaff som leser velge 1 Ben Schroeder leter til kroppen slam ganske mye noen, men lykkelig avstod fra å gjøre det For de som ikke t vet, Ben er ca 6 6 og uforutsigbar. Det var et øyeblikk da jeg egentlig fryktet for min sikkerhet, men jeg tror han formidlet meg og skjønte at han ville drepe meg hvis han landet på meg, så jeg ble spart. Takk for at du ikke drepte meg, Ben Helvete, selv Rune stoppet for et øyeblikk for å drikke øl og snakke skitt. ​​Rune sa god mann, mild og ydmyk er inntrykket jeg fikk. På ca. 4 klarte jeg å lukke døren og slå lysene ut. Jeg er sikker på at festen gikk på til sola kom opp Det skjedde for meg at mange av disse dudes på World Cup-kretsen faktisk gjør dette hele tiden Hvordan de klarer å feste slik og skate så hardt som de gjør baffles skitten ut meg Og Dave Duncan er en sertifisert rockstar så langt jeg er opptatt Hans livsstil ville drepe mindre menn er jeg glad jeg skulle spille for en helg, men det handler om alt jeg kunne ta. På en eller annen måte klarte jeg å unnslippe en bakrus, og vi dro av for å sjekke ut konkurransen under truende himmel. En ting om nordvest som jeg har lært er det hvis det ser ut som regn, det kommer til å regne Ingen teaser skyer som i Så Cal Visst nok, det regnet ganske mye ut konkurransen Men ikke før noen shredding gikk ned Skålen ble møtt like hard som strømningsdelen, her s noen skudd. Øyeblikket av engasjement Her er Tuma å få sin slit på. Slett stil, feil vinkel Her er Buck. Skreech et rot. Se på hans mamma armer. Han fortalte meg også at han falt på ansiktet og skadet hans kjeve. Seriøst fyr, jeg Jeg begynner å tenke deg som smerte eller noe. Jeg har bare et par bilder av jentene, og de er ikke så fort. Damer, jeg klarte å få et skudd av den yngste konkurrenten, lille Alizee Hope, jeg stavet ditt navn riktig, søt. Her er det eneste andre bildet jeg har Holly med en FSA. På den måten tror jeg Julie K vant igjen, så gratulerer til henne på en solid helg. På mestere søndag var Buck s dag, hendene ned. Han var i brann, gjorde løp med tilbakebetalinger som varte i omtrent et minutt. Fuck yeah, Buck. Dave Duncan sett ned mikrofonen og skøyte på varmen Her er det fint frontsider i vuggen. Sjekk ut de lokale bøndene som ser på skateboarding, gå ned, jeg elsker at Faktisk var det mange borgere som kom ned og la opp plenen stoler Det er godt å se et fellesskap som støtter skateboarding slik. Grover handlet den grønne jumpsuiten for noen roastbiff. Sjekk ut Charno s madonna. Etter at mesterene var ferdig, forverret været. Lokalbefolkningen og proffene begynte å gå, men regnet snill av stengte ting På denne tiden var alt jeg trengte en halv undskyldning for å pakke den inn i helgen, så jeg bestemte meg for å reise hjem. Jeg skjønte at hvis det tørket opp, kunne noen andre rapportere om hva som skjedde jeg klarte å få en avskjedigende skudd. Beanie sprengning hoften jeg skulle ønske jeg ville ha fått ti den første, det var rundt Jim s head. So det er det jeg vil si takk til Roger og Billy på Skateboarder, Lyle og Becky, Red, Duncan, og alle andre som gjorde dette mer enn bare en konkurranse. Se deg neste år. Les 3561 ganger Sist endret apr 03-2014.

No comments:

Post a Comment